Monday, December 06, 2010

Why should I take another photo?

Why should I take Another photo?

Πολλές φορές έχω παρομοιασει τις φωτο-βόλτες μου με το ψάρεμα ή με το "κυνήγι" . Και τα δύο έχουν ένα ψυχοθεραπευτικό χαρακτήρα, ανεξάρτητα με το άν τελικά γυρίσεις στο σπίτι δίχως ψάρι ή δίχως φωτογραφία. Είτε με παρέα είτε μόνος απολαμβάνω τη διαδικασία της φωτογράφησης τη διαδικασία της παρατήρησης του γύρω κόσμου η την ψιλοκουβεντούλα.
Μερικές φορές ψαρεύω και καμιά φωτογραφία. Σε μια από αυτές τις βόλτες την ώρα που ετοιμαζόμασταν να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής ο γίος μου με ρώτησε: "Γιατί μπαμπά δε βγάζεις άλλη μια φωτογραφία;"
-θά πρεπε; του απαντάω...
-ναι γιατί κοίτα...μου λέει δείχνοντάς μου το σκηνικό μέσα από το παράθυρο του αυτοκινήτου...

1 comment:

Dimitrios Tilis said...

Ευλογία Θεού απο κάθε άποψη τα παιδιά,Χρήστο!
Δεν είναι απλοϊκά και αφελή όπως νομίζουμε.
Είναι απλά και αγνά(τουλάχιστον μέχρι κάποιας ηλικίας),στοιχεία τα οποία δεν πρόκειται ποτέ εμείς να ξαναποκτήσουμε!